Om activiteiten uit te kunnen voeren vraagt Stichting CaBO een jaarlijkse financiële bijdrage aan alle aangesloten bedrijven. De hoogte hiervan wordt vastgesteld via een staffel op basis van het aantal personeelsleden. Alle activiteiten worden uit deze bijdragen vergoed. Voor u is ook deelname aan de CaBO-bijeenkomsten fysiek (2 à 3 per jaar) danwel online inbegrepen.

Staffel 2024

Aantal personeelsledenBijdrage 2024
0 - 500€ 690,-
500 - 1500€ 985,-
> 1500€ 1.165,-
Bedragen gelden per 1 januari, worden jaarlijks opnieuw vastgesteld en zijn excl. BTW en incl. bijeenkomsten.

Facturering

U kunt het hele jaar verzoeken om aan te sluiten als (buitengewoon) deelnemer. Bij aanmelding na 1 juli, wordt 50% van de bijdrage in rekening gebracht. Vervolgens ontvangt u ieder jaar aan het begin van het jaar een factuur.

Aanmelden

Heeft u interesse in Stichting CaBO? Wilt u uw bedrijf aanmelden bij de stichting als deelnemer of buitengewoon deelnemer of eerst meer informatie? Neem dan contact met ons op. U ontvangt dan per email de nodige informatie en een aanmeldformulier. U kunt natuurlijk ook het bedrijfsbureau bellen voor meer informatie.