Home arrow Nieuws arrow Belangenbehartiging arrow Workshops Werkwijzer Bedrijfsbrandweren 5 en 19 februari

Workshops Werkwijzer Bedrijfsbrandweren 5 en 19 februari PDF Afdrukken E-mail

Het Centrum Industriële Veiligheid (CIV) heeft in opdracht van het MInisterie van BZK een Werkwijzer Bedrijfsbrandweren ontwikkeld. Deze werkwijzer moet de implementatie van de nieuwe regelgeving (o.a. conceptbesluit Veiligheidsregio's) helpen verbeteren. Stichting CaBO is betrokken geweest bij het opstellen van de werkwijzer.

De nieuwe regelgeving en de werkwijzer worden geïntroduceerd met twee informatiebijeenkomsten (workshops) voor betrokkenen uit de overheid en bedrijven. Deze workshops vinden plaats op 5 en 19 februari 2010, respectievelijk in Etten-Leur en Zwolle. Het lijkt voor bedrijven zeker interessant om met relevante overheidspartijen en andere bedrijven de discussie aan te gaan over het onderwerp. Dit kan de implementatie bij bedrijven alleen maar ten goede komen.

Hieronder vindt u de uitnodiging van het CIV en het aanmeldformulier. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Uitnodiging

Aanmeldformulier