Nieuwe voorzitter PDF Afdrukken E-mail
Na meer dan 10 jaar voorzitter van Stichting CaBO te zijn geweest hebben wij afscheid genomen van de heer Stuip. Onder zijn voorzitterschap is de omzetting van SBB naar Stichting CaBO doorgevoerd, zijn kwalificatiedossiers voor opleidingen voor bedrijfsbrandweren tot stand gekomen en is, inmiddels al 5 jaar geleden, het 30-jarig bestaan van de stichting gevierd. Jos Keulen is benoemd tot nieuwe voorzitter van het bestuur. In Jos is een waardig opvolger gevonden; ook hij is al 10 jaar actief betrokken bij CaBO, als bestuurslid, als voorzitter van de stuurgroep Kwaliteit Bedrijfsbrandweerpersoneel, als lid van het Bestuur Nbbe en als organisator van een interessant bedrijfsbezoek. Jos zet zich nu ook actief in voor stimuleren van (Publiek-Private) samenwerking tussen organisaties met professionele bedrijfsbrandweren en overheidbrandweerorganisaties.