De organisatie PDF Afdrukken E-mail

Uitgangspunt van Stichting CaBO is dat zij werkt voor én met haar deelnemers. Het bestuur bestaat uit vertegenwoordigers van aangesloten bedrijven. Het bestuur wordt ondersteund door bureau ZANDERS.

Bestuur

Het bestuur van de stichting CaBO wordt samengesteld uit vertegenwoordigers van bij de stichting aangesloten bedrijven. Op dit moment bestaat het bestuur uit:

• de heer J. Keulen, Sitech Park Protection
  • de heer R. Nagtzaam, Shell Nederland Chemie
  • de heer C. van Amersfoort, Tata Steel
  • de heer P. van Loo, Cibua
  • de heer E. Kloet, Zeeland Refinery
  • de heer W. Jalink, SC Johnson Europlant

Bedrijfsbureau

Bij de uitvoering van haar dagelijkse werkzaamheden wordt het bestuur van de Stichting CaBO ondersteund door Bureau ZANDERS. Zij fungeert als bedrijfsbureau en secretariaat. De medewerkers van ZANDERS zijn uw eerste aanspreekpunt. Zij versturen nieuwsbrieven en andere informatie, organiseren activiteiten, verzorgen contacten met derden en tussen de aangesloten bedrijven onderling en de deelnemersadministratie. Uiteraard in nauw en goed overleg met het bestuur.

Uw 1e contactpersoon is Tamara van Rosmalen, te bereiken per e-mail of telefoon: Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken  en 0412-63 72 94.

Financiële zaken

Voor de afwikkeling van financiële zaken, zoals het factureren van de jaarlijkse bijdragen, wordt CaBO ondersteund door Monique Joostink Business Support. Meer informatie hierover krijgt u van Monique Joostink: Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken of 074-250 64 66.