Home arrow Nieuws arrow Belangenbehartiging arrow Jaarbijeenkomst bij FrieslandCampina DMV

Jaarbijeenkomst bij FrieslandCampina DMV PDF Afdrukken E-mail

In maart te gast bij ons aangesloten bedrijf FrieslandCampina DMV in Veghel, voor de eerste jaarbijeenkomst 'nieuwe stijl'. Een mooie groep mensen, met interessante sprekers. FrieslandCampina DMV kent een bijzondere en efficiënte samenwerking op het gebied van BHV en bedrijfsbrandweer met collega-bedrijven in de regio, Mars en Agrifirm. Image

Een samenwerking die hen veel voordelen oplevert. Ook de veiligheidsregio was vertegenwoordigd en benadrukte het belang in samenwerking tussen de veiligheidsregio en het bedrijfsleven. Opvallend waren wederom de regionale verschillen in omgang met elkaar en met bedrijven.

Verder een toelichting van Ron Nagtzaam (bestuur) op de actuele stand van zaken over de opleidingen Bedrijfsbrandweer Manschap en Bedrijfsbrandweer Bevelvoerder en de nieuw te ontwikkelen opleiding 'First Responder Bedrijfsnoodorganisatie'; voorziet in het gat tussen de BHV-opleidingen en de Bedrijfsbrandweeropleidingen. Vanuit het bedrijfsbureau ZANDERS werd een aantal handvaten gegeven voor de rol van en omgang met toezichthoudende en/of onderzoekende instanties bij calamiteiten in uw bedrijf.