Home arrow Nieuws arrow Belangenbehartiging arrow Werkwijzer Bedrijfsbrandweren

Werkwijzer Bedrijfsbrandweren PDF Afdrukken E-mail

Het LEC BrandweerBRZO is gestart met de Revitalisatie van de Werkwijzer Bedrijfsbrandweren. Bij de totstandkoming van deze werkwijzer was Stichting CaBO op verschillende manieren betrokken. Ook bij deze herziening is CaBO betrokken. In de huidige werkwijzer is onder meer het hoofdstuk over opleidingen nog niet ingevuld. In de nieuwe werkwijzer zal hier wel informatie over zijn opgenomen.

Er zijn nu onder leiding van Stichting CaBO, tesamen met VNCI en Deltalinqs-Werkgroep Brandweerzaken, kwalificatiedossiers ontwikkeld voor de functies Bedrijfsbrandweer Manschap en Bedrijfsbrandweer Bevelvoerder. De opleidingsinstuten werken gelijktijdig aan een handboek met les- en leerstof.

De werkwijzer wordt dit najaar uitgebracht.