Home arrow Nieuws arrow Belangenbehartiging arrow Symposium '30 jaar belangenbehartiging'

Symposium '30 jaar belangenbehartiging' PDF Afdrukken E-mail

Het jaarlijks symposium zal dit jaar plaatsvinden op vrijdagmiddag 14 oktober in Rotterdam. De rode draad is vanzelfsprekend het 30-jarig jubileum van Stichting CaBO, voorheen SBB (Stichting Bedrijven met Bedrijfsbrandweer).

Deze bijeenkomst is een mooie gelegenheid om u te laten informeren over onder meer de bedrijfsbrandweeropleidingen en Moerdijk, met een interessante invalshoek. En om met collega's en relaties uit het veld van gedachten te wisselen over gemeenschappelijke onderwerpen en activiteiten, gerelateerd aan het verleden van de SBB en de toekomst van Stichting CaBO. Het programma:

Programma:

13.30 Ontvangst

13.45 – 14.00 Opening
Job Stuip, voorzitter Stichting CaBO

14.00 – 14.25 Kwaliteit Bedrijfsbrandweerpersoneel: bedrijfsbrandweeropleidingen
Jos Keulen, Director Park Services, Sitech Services, Bestuur Stichting CaBO en Nbbe, Voorzitter Stuurgroep Kwaliteit Bedrijfsbrandweerpersoneel
Stand van zaken in het project over bedrijfsbrandweeropleidingen

14.25 – 15.05 Ontmoeting met de werkelijkheid
Ron Nagtzaam, Hoofd Bedrijfsbrandweer & Veiligheidskundige, Shell Nederland Chemie, Bestuur Stichting CaBO
Ron, actief betrokken bij het incident, over de impact en consequenties van de brand bij Chemie-Pack

15.05 – 15.20 30 jaar Stichting CaBO / Stichting Bedrijven met Bedrijfsbrandweer
Drs. Arthur Zanders, ZANDERS Consulting en Training, Bedrijfsbureau Stichting CaBO
Hoogtepunten uit 30 jaar belangenbehartiging

15.30 - 18.00 Gezamenlijk vertrek naar de Ostara en aansluitend rondvaart door Rotterdam-haven
Feestelijke netwerkborrel aan boord.

Interesse om deel te nemen? Vraag dan het aanmeldformulier aan bij het bedrijfsbureau (zie Contact). Aan bedrijven en instellingen die zijn aangesloten bij de stichting wordt een bijdrage in de kosten gevraagd ad € 139,-. Anderen betalen € 189,-. Bedragen zijn excl. BTW.