Home arrow Deelnemersvoordelen

Deelnemersvoordelen

Stichting CaBO houdt zich in principe niet bezig met commerciële activiteiten. Echter commerciële partijen zijn niet alleen wat betreft hun kennis onmisbaar, maar kunnen ook op andere manieren een rol spelen. Wij geven daarom commerciële aanbieders van relevante producten of diensten de mogelijkheid deze producten aan te bieden aan de deelnemers van CaBO met een korting. Aangesloten bedrijven die deze aanbieding interessant vinden, kunnen dan zelf contact opnemen met het bedrijf.

Stichting CaBO fungeert hierbij alleen als intermediair en velt op geen enkele wijze een oordeel over deze producten en heeft hier ook geen direct voordeel van. Het maakt het voor organisaties wel aantrekkelijker om aangesloten te zijn bij CaBO. Voor de aanbieders is het voordeel dat zij op deze manier gemakkelijk een aantrekkelijke doelgroep kunnen bereiken.

Bent u een commerciële partij die een interessante, relevante aanbieding wil maken voor bedrijven in de achterban van Stichting CaBO, neem dan contact op met ons bedrijfsbureau.

Hieronder ziet u hoe zo'n aanbieding er uit zou kunnen zien.

Filter     Sorteer op     Toont #
Titel