Uitgangspunt van Stichting CaBO is dat zij werkt voor én met de als deelnemer aangesloten bedrijven. Dit kan individueel zijn, maar ook in werkgroep of projecten. De stichting heeft een algemeen bestuur wat bestaat uit vertegenwoordigers van de aangesloten bedrijven. Het bestuur wordt ondersteund door bureau ZANDERS.

Bestuur

Het bestuur van Stichting CaBO wordt samengesteld uit vertegenwoordigers van de aangesloten bedrijven. Op dit moment bestaat het bestuur uit:
de heer C. van Amersfoort, Tata Steel
de heer A. Vervenne, Aspen
de heer A. van der Heijden, Shell Nederland Chemie
de heer F. Kasel, Cibua (Deltalinqs)
de heer W. Jalink, SC Johnson Europlant

Bedrijfsbureau

Bij de uitvoering van haar dagelijkse werkzaamheden wordt het bestuur ondersteund door Bureau ZANDERS. Het bureau fungeert als bedrijfsbureau en is uw eerste aanspreekpunt. Het bedrijfsbureau verstuurt nieuwsbrieven en andere informatie, organiseert bijeenkomsten en activiteiten, verzorgt contacten met derden en tussen de aangesloten bedrijven onderling en de deelnemersadministratie. Uiteraard gebeurt dit in nauw en goed overleg met het bestuur.

Uw 1e contactpersoon is Tamara van Rosmalen. Zie verder Contact.

Financiële zaken

Voor de afwikkeling van alle financiële zaken rondom het factureren van de jaarlijkse bijdragen, wordt CaBO ondersteund door Monique Joostink Business Support (MJBS).

Meer informatie alsook de facturen krijgt u van Monique Joostink. Zie verder Contact.